Română

0
Coșul meu: 0,00 lei

Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs in cos!

Livrare Transport gratuit!
Taxa: 0,00 lei
Total: 0,00 lei

Prețurile includ TVA.

Vezi coșul Plăteşte

Produs adăugat cu succes la coşul dvs.

Cantitate:
Total:

0 articole în coșul dvs. Aveţi un produs în coş.

Valoare total (cu TVA):
Cost livrare  (cu TVA): Transport gratuit!
Taxa: 0,00 lei
Total: (cu TVA):
Continuă cumpararea Finalizează

Oferim garanția gustului pentru vinurile noastre!        

Comandați, gustați, iar dacă nu vă place gustul, trimiteți vinul înapoi. Spuneți-vă părerea, iar noi vă returnăm banii sau puteți alege alt vin.

Noi suntem convinși, că vinurile sunt foarte gustoase, drept urmare oferim garanție pentru fiecare sticlă de vin. Cu toate că vinul este foarte subiectiv.

 

Important de știut:

Puteți trimite vinul înapoi în cazul în care nu l-ați desfăcut sau chiar și în cazul în care l-ați desfăcut. În cazul degustării, din sticla de vin poate lipsi maxim 1 dl. Dacă ați comandat mai multe sticle de vin din același soi, puteți deschide maxim 2 sticle, iar dacă nici a doua sticlă nu este pe gustul Dvs. trebuie să trimiteți înapoi atât sticlele desfăcute, cât și cele nedesfăcute. Sticlele desfăcute se astupă cu dopul original și sunt trimise înapoi în ambalajul original, așadar este bine să păstrați ambalajul. Vinul se trimite înapoi în maxim 10 zile de la primirea coletului.  Costul livrării se plătește de către client.

 

Așadar:

  • Comandați
  • Gustați
  • Sperăm că va fi pe placul Dvs. Dacă nu este, puneți dopul la loc.
  • Împachetați vinul la loc.
  • Scrieți-vă părerea
  • Trimiteți înapoi coletul.

 

Întrebări frecvente:

În cazul în care comand 6 feluri de vin, și nici unul nu îmi place, pot să-i trimit înapoi?

  • Da, puteți.

În cazul în care expiră termenul de 10 zile în care se poate trimite înapoi comanda, returnarea banilor va fi refuzată?

  • Da. Returnarea banilor se face după politica noastră. În cazu în care comanda este trimisă inapoi după cele 10 zile, sau lipsește mai mult din sticlă, sau s-a schimbat vinul, etc. nu putem să vă returnăm suma plătită. Desigur, în cazul în care totul este în ordine, vă returnăm banii în mod garantat.

Cum se returnează banii?

  • Prin transfer pe contul Dvs. sau îi puteți ridica personal de la noi.

SPERĂM, CĂ TOTUL VA FI ÎN REGULĂ CU VINUL ȘI COMANDA DVS. ȘI SPERĂM, CĂ VOM COLABORA CU SUCCES ȘI ÎN VIITOR!

MAI DEPARTE LA VINURI!


Vă rog să așteptați...