Coș de cumpărături
Nu ai niciun produs in cos!
Română
Coș de cumpărături
Nu ai niciun produs in cos!
Comandați, gustați, iar dacă nu vă place gustul, trimiteți vinul înapoi. Spuneți-vă părerea, iar noi vă returnăm banii sau puteți alege alt vin.
Noi suntem convinși, că vinurile sunt foarte gustoase, drept urmare oferim garanție pentru fiecare sticlă de vin. Cu toate că vinul este foarte subiectiv.
Puteți trimite vinul înapoi în cazul în care nu l-ați desfăcut sau chiar și în cazul în care l-ați desfăcut. În cazul degustării, din sticla de vin poate lipsi maxim 1 dl. Dacă ați comandat mai multe sticle de vin din același soi, puteți deschide maxim 2 sticle, iar dacă nici a doua sticlă nu este pe gustul Dvs. trebuie să trimiteți înapoi atât sticlele desfăcute, cât și cele nedesfăcute. Sticlele desfăcute se astupă cu dopul original și sunt trimise înapoi în ambalajul original, așadar este bine să păstrați ambalajul. Vinul se trimite înapoi în maxim 10 zile de la primirea coletului. Costul livrării se plătește de către client.
În cazul în care comand 6 feluri de vin, și nici unul nu îmi place, pot să-i trimit înapoi?
În cazul în care expiră termenul de 10 zile în care se poate trimite înapoi comanda, returnarea banilor va fi refuzată?
Cum se returnează banii?
SPERĂM, CĂ TOTUL VA FI ÎN REGULĂ CU VINUL ȘI COMANDA DVS. ȘI SPERĂM, CĂ VOM COLABORA CU SUCCES ȘI ÎN VIITOR!